Achiziţii IT

Ca şi componentă complementară a consultanţei oferite ne putem implica inclusiv în achiziţia de produse şi servicii IT pentru noua dvs. soluţie informatică.

Prin partenerii noştri cu care putem negocia un foarte bun raport calitate/preţ, putem oferi o gamă variată de hardware necesar pentru implementarea sau modernizarea infrastructurii sau sistemelor informatice pentru firmele fără departamente IT sau de achiziţii specializate:

  • Servere - Tip tower sau montabile în rack standard de 19"
  • Staţii de lucru - uzuale (office) sau dedicate (procesare grafică, video, CAD)
  • Echipamente de reţea şi securitate - switch-uri, routere, firewall-uri
  • Accesorii - monitoare, imprimante, etc.

Consultanţa pentru achiziţii include:

  • analiza cerinţelor funcţionale ale sistemului
  • alegerea şi dimensionarea echipamentelor pentru ca sistemul să fie funcţional în ansamblul său
  • negocierea preţurilor cu furnizorii de echipamente
  • negocierea preţurilor pentru o eventuală instalare/punere în funcţiune (unde este cazul)
  • supervizarea lucrărilor de instalare/punere în funcţiune (unde este cazul)

Pentru o cotaţie concretă vă rugăm să ne contactaţi.